...tradičné čínske mince

27.02.2010 23:11

 Asi dva roky do zadu som dostal ako darček repliky tradičných čínskych3 maxi čínske mincemincí .

 

 

 Mince priťahujú ku svojmu majiteľovi hojnosť a prosperitu.,

červený nekonečný uzol posilňuje pozitívnu energiu. 

 DRAK a FÉNIX- tradičná symbolika mužskej a ženskej energie.

Repliky tradičných čínskych mincí prinášajú hojnosť  

 Podporuje partnerské vzťahy a romantické pocity. 

                     

  • Zavesené na kľučke vstupných dverí zvnútra zabezpečia stálu ochranu Vašich financií.
  • Z vonkajšej strany dverí symbolizujú vstup bohatstva do Vášho domu.
  • Pre šťastie pripnúť na kabelku, povesiť do auta.
  • Ako darček prinesú šťastie a bohatstvo obdarovanému.

 

Nosil som to v peňaženke a mal som pocit finančnej istoty  , možno to bola iba autosugescia ale naozaj som pociťoval

ich prítomnosť . Pred dvoma týždňami mi nedopatrením vypadli  z peňaženky a stratil som ich

Tak veľmi som pocítil ich stratu , že nvedel som sa ubrániť myšlienke na zaobstaranie si nových mincí .  

Preto som vyhľadal , čínsky 

FENG SHUI

 

 obchod , zaoberajúci sa rôznymi energetickými pomôckami  . Zakúpil som si tri mince previazané červenou šnúrkou .

Asi si budete myslieť že hovorím už ošuchané klišé , ale odkedy som si zakúpil tie mince moje myšlienky sa upokojili a cítim veľkú úľavu .,